Oldalak

2013. július 29., hétfő

Maybelline - Color Show Polka Dots



Már nagyon untam a folyamatos vásárolgatást, egyszerűen hányni lett volna már kedvem...
Ne, ne értsetek félre, nőböl vagyok, szóval nem mondhatni, hogy utálok vásárolni -bár, mint tudjuk, ez nem kizáró ok- de egyszerűen ilyen mennyiség, már egy adagban is "végzetes"...
És ezt nem csak én gondolom így, SŐT! én vagyok, aki a legjobban bírja, más már egy alkalom vásárlástól anyummal ki van :")

Elméletiekben emiatt kaptam meg ezt a kis érdekes drágát :)
(Az ezüst kaviárk mellett, de arról majd később ;) )

Már amikor Nikivel elmentünk a DM-be "legelni" nagyot néztünk ezen a lakkon, hogy ez meg mi.
Nem láttunk még ehhez hasonlót, még netem sem.

Nos anyának is mutattam, hogy nézze csak milyen érdekes.
Erre meg akarta venni nekem.
Én hevesen küzdöttem, hogy nem kell, ugyanis tudom, le kéne már állnom rég a körömlakkokkal :"D. Ezután jött még a kaviár is. Végül igen, jött velünk mind a kettő.

Ez a lakk nagy sztár, már a pénztáros is megkérdezte, hogy van-e még. Én elsőnek nem értettem, nem hittem el, hogy arra kérdez rá, hisz ehhez hasonló még nem volt velem :D
Aztán volt román osztálytársamnak mutattam, akinek már az üvegben úgy megtetszett, hogy eldöntötte, venni fog :D
Elsőnek kipróbáltam a kivis körmömön, majd anya natur körmén.


Másnap próbáltam csak ki.

Elsőnek ráfestettem a neon pink Gabrini lakkommal, és arra ment rá.

Brutális szép *-* Én azt hiszem beleszerelmesedtem! <3
Távolabbról az 5 féle méretű flitterek miatt olyan, mintha fröcsögtetve lenne a körmeimre :D
Nagyon menő :)


 Sajna a jobb kezemen látszik, hogy rosszul festettem ki :S
Mindemelett kiegészítésnek: lehet még kapni zöldben, narancsban, rózsaszínben és kékben. (Tehát, hogy nem színtelen lakkban van benne a többi, mint az enyém. Véleményem szerint ez a legjobb, ugyanis ezt bármivel tudom ezáltal kombinálni ;) )
Tetszik benne, hogy nem időigényes, csak fel kell kenni és baromira mutatós :) Azt hiszem szeptembertől hű társam lesz a várható időhiány miatt.


Na ki újjít be egy ilyennel? :D

6 megjegyzés: